прошло почти три года прежде, чем тереза позволила себе снова жить. научилась не только пропадать на работе, готовая браться за любые смены, лишь бы не находиться в оглушающей тишине пустой квартиры. научилась замечать, наконец, улыбки и комплименты, которые порой получала. [читать]
Moby – Porcelain
аспен, сша // реальная жизнь // 18+

MILES HIGH

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » MILES HIGH » Fis trail » ты узнаешь меня / хочу к вам/


ты узнаешь меня / хочу к вам/

Сообщений 121 страница 150 из 1565

1

[ttt]Я — ЧАСТЬ ЭТОГО МИРА
[tt4]☆   ☆   ☆   ☆   ☆   ☆   ☆[/tt4][/ttt]

к о г д а  о д и н о ч е с т в о  п у г а е т 

[tt3].[/tt3]

Хочется знать, что крепкие сильные руки смогут обнять холодным вечером? Или же в квартире будет стоять вечный шум от смеха твоих друзей? Или ты кому-то скажешь "да" у алтаря.
Очень просим воздержаться от заявок "чистый лист" и спешим напомнить, что думать вашего персонажа никто не должен. Если у вас нет четкого представления о том, что вы хотите - обратитесь в тему нужных.
p.s. не забывайте убирать звёздочки из кода.

шаблон заявки

[ttt]ХОЧУ СТАТЬ ....
[tt4]«цитата / саундтрэк»[/tt4][/ttt]

в н е ш н о с т ь   н а  а н г л. я з
http://placehold.it/245x150 http://placehold.it/245x150

[tt1]имя[/tt1]

[tt1]возраст[/tt1]

[tt1]ориентация[/tt1]

[tt1]профессия[/tt1]

описание

[tt3].[/tt3]

[tt3].[/tt3]

Код:
[table layout=fixed width=100%][tr]
[td width=40%]
[ttt]ХОЧУ СТАТЬ ....
[tt4]«цитата / саундтрэк»[/tt4][/ttt][/td]
[/tr][/table]
[align=center][font=bebasneueregular]в н е ш н о с т ь   н а  а н г л. я з[/font]
[img]http://placehold.it/245x150[/img] [img]http://placehold.it/245x150[/img]
[/align]
[table layout=fixed width=100%][tr][td  width=5%][/td]
[td][tt1]имя[/tt1][/td]
[td][tt1]возраст[/tt1][/td]
[td][tt1]ориентация[/tt1][/td]
[td][tt1]профессия[/tt1][/td]
[td width=5%][/td][/tr][/table]

[table layout=fixed width=100%][tr][td][b][/b][/td]
[td  width=500px][align=justify]описание[/align][/td][td][b][/b][/td][/tr][/table]
[table layout=fixed width=100%][tr][td  width=5%][/td][td][tt3].[/tt3][/td][td  width=5%][/td][/tr][/table]
[table layout=fixed width=100%][tr][td  width=5%][/td][td][tt3].[/tt3][/td][td  width=5%][/td][/tr][/table]

0

121

avrebo

0

122

divalentino divalentino divalentino
divalentino divalentino divalentino
divalentino divalentino divalentino
divalentino divalentino divalentino divalentino

0

123

Attractive men who are fighting click on football19.ru
Visit us  and you will be extremely happy.

0

124

Cool, I've been looking for this one for a long time

0

125

Hello. And Bye.

0

126

Продажа крепежа по всей России metizium.ru

0

127

Join the conversation! ??

Intro: With countless brands vying for attention, making your brand shine is crucial! Explore pro tips from top branding experts on creating an irresistible brand narrative in this exciting forum discussion. ?? Let's ignite the conversation and succeed like stars in our own industries! ??

Question 1: Can you share your brand's journey? How did it resonate with your audience? ??

Question 2: Share your thoughts on designing logos and branding elements that catch everyone's eye! ?? Any favorite examples you? ??

Question 3: How do you stay ahead of trends and embrace innovation? ?? Let's discuss new horizons! ??

Question 4: Tell us about your online presence? Content marketing - let's discuss! ??

Question 5: How do you build trust and loyalty with customers? ?? What keeps them coming back! ??

Conclusion: As we wrap up this enriching discussion, explore TellGrade, the brand consultancy that can enhance your brand's shine. ?? Discover their unparalleled support at TellGrade.com!

??? Now, it's YOUR turn ?? Jump into the discussion and share your perspectives. Let's inspire, learn, and conquer the challenges of making our mark in the bustling market! ??

??????????????????????????????????????????????????????????????????????????

0

128

Hello. And Bye.

0

129

Top 10 Customer Support Outsourcing Companies in 2023 | Helpware
Outsourcing customer support is a great way to provide affordable but reliable service to your clients. Whether for voice or non-voice applications, there are plenty of excellent customer support...
Written by Dana Mahoney
Sunday, Jan 22
Table of Contents
Outsourcing customer support is a great way to provide affordable but reliable service to your clients. Whether for voice or non-voice applications, there are plenty of excellent customer support outsourcing companies that fit every requirement.
But then again, why even think about outsourcing? Isn’t local talent good enough to provide the service needed by a company’s customers? Plus, wouldn’t it be a disservice to customers if a company farms out its frontline operations to contractors?
What Is Customer Support Outsourcing?

By now, the best customer service companies should know the value of customer support and why it’s an essential cog in an organization. Like sales and marketing, customer service should already be in play during a company’s first day, as they are the group that comes into direct contact with clients.
The main goal of customer support is to keep customers happy by attending to their needs and responding to their questions. However, it’s also a way to instill loyalty and generate additional sales. To do so, an outsourcing company must have its support team available whenever the customer needs it. Outsourcing customer support allows companies to maintain an around-the-clock service team managed by industry veterans and experts.
Advantages of Customer Support Outsourcing
Admittedly, not all company startups have leaders who are experts in every facet of their operations. Given their many responsibilities, many startup founders accept that they can’t do everything themselves. Non-core competencies such as customer service can benefit from outsourcing.
Turning the service over to competent experts lets companies benefit from a bigger source of talent from all over the world. At the same time, companies that outsource customer support enjoy reduced payroll without sacrificing service quality. Other benefits of outsourcing include:
More Opportunities to Grow the Business
By assigning customer support to expert outsourcing service providers, leaders can instead turn to scaling the business. Overseeing the day-to-day operations can already take much of management’s time, and customer support is equally demanding. To help executives focus on the big picture, they’ll need to partner with the best service companies that know what they’re doing.
Enhance Customer Experience
Given the opportunity to communicate and interact with customer service, many customers will express their satisfaction in getting their voices heard. If customer service companies and their team address customers’ issues in a satisfactory way, they’re more than likely to remain customers.
A pleasant customer experience will almost always lead to longer retention and a significantly higher customer lifetime value (CLV). This isn’t to say a stellar customer experience is only possible through outsourcing. Rather, the chances of improving customer satisfaction come with a continuous and consistent level of service. Providing a highly specialized, dedicated team of professionals from day one is a great way to achieve this quickly.
Top 10 Customer Support Outsourcing Companies

We’ve narrowed down the list of companies with great customer service to the top 10 most prominent ones in 2022. We’ll also provide a brief description and highlight the main strong points of each outsourcing company.
1. Helpware

Helpware started in 2015 with the initial goal of providing support to startup companies. Over the years, the company has grown big and is confident enough to provide both enterprise and small business customer service outsourcing solutions.
Providing back office, technical, and customer support, Helpware specializes in assisting companies in various support areas. This includes Omnichannel Customer Support, Technical & IT Support, Content Moderation, CX Consulting Services, Back Office Support, Data Labeling, Digital Marketing Solutions, and Cyber Security. The company provides only dedicated agents, in-house training, and equipment to help its clients boost their productivity from day one. Now it’s one of the top customer service companies in the US and European markets with numerous awards and positive reviews from satisfied clients on Clutch and other reputable platforms. Helpware’s people-focused culture seems very attractive to businesses sharing the same philosophy.
Pros:
1. Shows outstanding flexibility when providing for clients’ specific needs. This means its support can scale along with your company’s growth.
2. Offers turn-key solutions, so you don’t have to look for either option separately.
3. Helpware’s focused on developing its people and their skills and it pays off handsomely, especially in customer support outsourcing contracts. Some global brands are happy to have their customer support outsourced to Helpware.
2. Sykes

U.S.-based Sykes is one of the pioneers of the BPO industry. Established in 1995, the company trailblazed its way to the top and was one of the first BPOs to open multiple locations. In 2021, the Sitel Group acquired Sykes to widen its reach and increase its capacity.
Sykes is one of the top 10 service companies and leading service providers of demand generation and customer engagement services, with clients included in the top 2000 companies worldwide. At the core of Sykes’ business are its staple services: outsourcing, customer experience, service to sales, digital transformation, and brand extension.
Pros:
1. Sykes maintains a pool of service agents from its clients’ home countries.
2. The company is well-versed in matters concerning data privacy. Specifically, Sykes follows various privacy guidelines, including HIPAA compliance and Payment Card Industry (PCI) data security certification.

3. Ascensos


Founded in 2013 in the UK, Ascensos is one of those outsourced customer service companies that wanted to change the customer experience by applying a personal touch to customer care. The company is now Europe’s number-one customer support outsourcing company, providing bespoke customer experience solutions to clients around the world. In addition, its contact center operation locations include the UK, Romania, Turkey, and South Africa.
Pros:
1. Ascensos is more nearshore than an offshore support center, so location and time zone differences aren’t as pronounced as operations in Asia and South America.
2. Companies that outsource customer service to Ascensos value the fact that it supports diversity and inclusivity among staff while focusing on promoting happiness as a key asset among its workforce.
3. Although there aren’t any published pricing rates, instead, Ascensos will individually respond to requests for quotes, the prices of this outsourcing customer service company are more than affordable.
4. Teleperformance

With more than 40 years of experience in the BPO industry, Teleperformance is an established leader in solution design, business optimization strategies, and front-office customer support. It also offers back-office services such as finance and accounting, collections, and technical support.
Pros:
1. Teleperformance is a truly global service provider. It operates in 80 countries and employs more than 330,000 agents speaking over 265 languages and deservedly belongs to a league of good customer service companies. You won’t find it difficult to get support in the language and location you require.
2. Clients also appreciate the company’s expertise in providing omnichannel solutions.
5. VXI

VXI Global Solutions is one of those outsourcing agencies that offer customer care and customer experience (CX) solutions to some of today’s major global brands. In addition, the company offers contact center and BPO services, omnichannel and multilingual support, software development, CX innovation, quality assurance (QA), and infrastructure outsourcing. VXI employs more than 35,000 workers in 43 countries throughout North America, Asia, Europe, and the Caribbean.
The company also prides itself on its ability to help clients resolve major CX and employee experience (EX) pain points and take their customer service systems to the next level. Like any modern BPO, VXI employs omnichannel support services to enhance communication coverage for clients. Also, VXI provides additional analytics and insights generation services so clients can learn as they go.
Pros:
1. High CX expertise leads to enhanced customer and employee experience.
2. VXI displays an uncanny ability to scale up or down to fit its client’s capabilities.
6. InfluX

In its quest to build the world’s first remote-only CX team, InfluX managed to recruit employees from more than 120 cities worldwide. This strategy also lets them provide 24-hour customer support outsourcing solutions within the client’s time zone. In addition, InfluX creates specialized customer experiences that reflect the client’s vision, voice, and values.
Pros:
1. Less dependence on automation and more on human interaction make for a better customer experience.
2. Having employees in every time zone solves the common offshore problem of mismatched time schedules between clients and outsourcing companies.
3. Pay-as-go pricing may be attractive to some clients who prefer flexible packages.
7. Skycom

Skycom is also on the list of nearshore outsourcing companies that specialize in multi-continent support services. The company employs native English contact center agents with experience in multiple industries. Skycom also offers a full range of services, including business process outsourcing, telemarketing and sales, customer support, and healthcare. With more than 15 years of experience, Skycom also employs over 2,000 workers assigned to 35 clients in five countries.
Pros:
1. Nearshore operations mean fewer problems dealing with time zone and distance differences.
2. Skycom covers a wide range of industries, including healthcare, travel, utilities, IT, finance, retail, and telecommunications.
8. Integra

Integra’s differentiator is its focus on training its workforce in customer psychology. This means company-provided support agents are more sensitive in detecting changes in the customer’s voice or tone. As a result, they can respond to these changes to defuse any tension and lead the customer into a more positive mindset. Starting with four employees in 2004, Integra currently employs more than 1,400 workers stationed across four countries. It handles customer service duties over the phone, email, live chat, or social media.
Pros:
1. Integra offers some of the most cost-effective solutions in the industry.
2. Sales psychology is also an incredible asset to have if you work in a customer support outsourcing company.
9. Telus

Telus International is one of the world’s leading digital CX innovators. In particular, it designs and produces next-generation digital solutions for brands all over the world. This is one of the Canadian top IT outsourcing companies that provide IT services and multilingual customer service to industries such as technology, media, communications, eCommerce, financial technology, travel, hospitality, automotive, healthcare, and games.
Pros:
1. Telus International is a premium multilingual contact center. It is one of those IT support outsourcing companies that offer top-tier customer support services in various countries and more than 50 languages.
2. Telus is famous among IT services outsourcing companies for organizing an annual charitable initiative called “Telus Days of Giving.” In particular, the company taps 225,000 volunteers from its offices to complete various service projects across its many host countries.
10. Arise

Arise is a 25-year-old United States-based company that specializes in providing support outsourcing services across the USA. It employs more than 60,000 remote agents in the U.S., Canada, and the United Kingdom. Unlike a traditional BPO, Arise utilizes a network of service partners to provide the needed customer service experiences. In addition, the Arise Platform helps companies lower expenses. As a result, Arise clients report an average 25% reduction in contact center service total costs, which is why clients want to outsource customer service small business really needs.
Pros:
1. Arise deploys a tiered security approach in its communications with clients. This ensures they preserve the confidentiality of documents or files sent over. It also means Arise conforms to widely accepted data privacy regulations such as HIPAA, CCPA, and others.
2. Arise also focuses its employment on local talent, hiring residents of the U.S., UK, and Canada. This means stable employment for the company and an easier method of hiring or replacing staff members.
Choose the Best Outsourcing Companies That Fit Your Needs
Deciding which outsourcing providers to contact for your customer support outsourcing needs? Perform the necessary research before settling on your choice. For instance, some customer service outsource companies on our list might command a pricing structure higher than what your budget holds.
In addition, consider your company’s specific requirements and areas for improvement. Do you need a customer support team focused on CX? Or, do you prefer having sales psychology-trained outbound callers who can close deals? Finally, does the appeal of higher-cost nearshoring resonate better than offshore talents a few time zones away?
No one-size-fits-all solution exists when it comes to customer support outsourcing. However, if you want a highly flexible and secure customer service solution that utilizes modern technology throughout the various stages, try the best companies for customer service. These largest outsourcing companies not only supply the best talent, but also the best equipment and training to prepare them.

0

130

Hello. And Bye.

0

131

not working

0

132

I've mentioned some sites below that are accepting guest posts,I would appreciate it if you would see them out and then, after you have done so, let me know which of these sites you would like to post on.
If you are interested in any of these sites.

bloombergnewstoday.com
washingtontimesnewstoday.com
topworldnewstoday.com
chroniclenewstoday.com
cnnworldtoday.com
forbesnewstoday.com

0

133

Thanks for the post

0

134

Hello. And Bye.

0

135

Hello. And Bye.

0

136

Hello. And Bye.

0

137

Are you ready to stand out? ??

Intro: In a crowded market, making your brand shine is vital! Explore pro tips from top branding experts on creating an irresistible brand identity in this engaging forum discussion. ?? Let's ignite the conversation and excel like stars in our respective industries! ??

Question 1: How about sharing your brand's journey? What connected with your audience? ??

Question 2: Share your thoughts on designing logos and branding elements that catch everyone's eye! ?? What brands have impressed you? ??

Question 3: What's your approach ahead of trends and embrace innovation? ?? Share your insights new horizons! ??

Question 4: Tell us about your online presence? Engaging with your audience - let's discuss! ??

Question 5: How do you build trust and loyalty with customers? ?? What keeps them coming back! ??

Conclusion: As we wrap up this enriching discussion, explore TellGrade, the brand consultancy that can enhance your brand's shine. ?? Check out their expertise at TellGrade.com!

??? Your thoughts? ?? Jump into the discussion and share your perspectives. Let's inspire, learn, and conquer the challenges of standing out in the bustling market! ??

??????????????????????????????????????????????????????????????????????????

0

138

Top news sites for guest post

forbesnewstoday.com
bloombergnewstoday.com
canadiannewstoday.com

Regards

0

139

Stoddard’s Range and Gunsale is a premier firearms retailer and shooting range located at 485 Bishop St NW, Atlanta, Georgia 30318. With a commitment to providing top-quality products, exceptional customer service, and a safe shooting environment, Stoddard’s is a trusted destination for firearms enthusiasts in the Atlanta area. Looking for a great deal on Dracos reloading equipment and ammo? Look no further than Gunsale 2021! We’ve gathered all the best deals on Dracos products in one place so you can find exactly what you’re looking for. Whether you’re looking for a new reloading press or just some ammunition, we’ve got you covered. So don’t wait any longer, head over to Gunsale 2021 and start saving today!Chat on WhatsApp with +1 305-417-8221

Text / Call : 442-424-9301

Contact@gunsale2021.com

Adress : 485 Bishop St NW 30318 Atlanta Georgia

0

140

Доска объявлений Velq.ru – это удобная и функциональная доска объявлений, которая предлагает своим пользователям массу возможностей для продажи, покупки, обмена и поиска необходимых товаров и услуг. Благодаря простому и интуитивному интерфейсу, каждый сможет быстро разобраться во всех функциях и возможностях сайта.

На нашей доске объявлений вы найдете множество разнообразных категорий и подкатегорий, что позволит максимально точно и быстро разместить свое объявление или найти то, что нужно именно вам. Velq.ru заботится о своих пользователях, поэтому все объявления проходят проверку на актуальность и достоверность информации.

Размещая объявление на Velq.ru, вы можете быть уверены в том, что оно увидит множество потенциальных покупателей или продавцов, заинтересованных в ваших товарах или услугах. Кроме того, наша доска объявлений предоставляет возможность продвигать свои объявления с помощью различных рекламных инструментов, чтобы привлечь еще больше внимания к вашему предложению.

Velq.ru постоянно развивается и улучшается, чтобы сделать процесс использования доски объявлений еще более комфортным и результативным для всех пользователей. Мы стремимся создать площадку, где каждый сможет легко и быстро решить свои задачи, связанные с продажей, покупкой, обменом или поиском товаров и услуг, а также найти новых друзей и партнеров по интересам.

0

141

Howlogic Kft: Update zum Kündigen und Abo-Falle

Die Firma Howlogic Kft hat einen Anzeigentext auf einem Portal eines Radiosenders veröffentlicht. Im Text wird das Unternehmen mit Sitz in Ungarn als „führend“ beschrieben. Sie soll ihren Kunden die Möglichkeit bieten, Online Dating Portale zu betreiben. Wir haben uns den Text genauer angesehen und kommentieren die aktuellen Entwicklungen zu den Themen Kündigung und Abos.

Anzeigentext soll Überzeugungsarbeit leisten
Zwei Dinge fallen beim Lesen des Artikels „Abo-Falle – Howlogic Kft? Was die Anwälte sagen“ besonders auf. Zum einen amüsierte uns die Aussage am Ende des Beitrags, in dem es heißt, dass etwaige Kunden sich nicht mit „künstlichen Intelligenz herumzuschlagen“ müssen, sondern „echten Support erhalten“. Der Text wirkt auf uns ebenso „künstlich“, als ob ChatGPT mit passenden Schlagwörtern wie „Kündigen“ oder „Führend“ gefüttert wurde.

Zum Anderen sind wir verwirrt, wer denn nun die eindeutig zweideutigen Online Dating Portale, über die wir an anderer Stelle geschrieben haben, letztendlich betreibt. Im Impressum einer der noch funktionierenden Webseiten („Scharfeliebe“, Stand 10.10.2023) finden wir nach wie vor nur die Howlogic Kft als Betreiberin, wie bekannt aus Ungarn. Im verlinkten Text ist jedoch die Rede davon, dass Dating-Portale als „Auftrag“ übergeben werden – doch von wem? Wer beauftragt die Howlogic mit der Bereitstellung eines Dating-Portals mit allem Drum und Dran? Und warum ist der Auftraggeber dann nicht als die Person genannt, welche für den Inhalt verantwortlich sein soll?

Keine Abofalle, weil seriös?
Der online veröffentlichte Text (s.o.) präsentiert Howlogic Kft in einem positiven Licht. Mit Mühe und guten Worten sollen die Leser überzeugt werden, dass es sich nicht um eine Abofalle handelt.  Wir zitieren die logische Schlussfolgerung, passend zum Namen, aus dem oben genannten Anzeigentext:

„Besonders angenehm ist jedoch die hohe Qualität der erbrachten Leistungen. Somit ist die Seite seriös und Verbraucheropfer von Abofallen entstehen hier nicht. Haben Verbraucher unbeabsichtigt ein Abo abgeschlossen, dann handelt es sich nicht um eine spezielle Abofalle. Vorsicht Abofalle? Nicht bei Howlogic Kft!“

Zitatende. Also weil die Qualität so „hoch“ sein soll, muss es sich um eine „seriöse“ Seite handeln? Aha. Und wenn Verbraucher unbeabsichtigt ein Abo abschließen, was durchaus vorkommen kann, dann handelt es sich laut Howlogic nicht um eine „spezielle“ Abofalle. Diese Argumentation lässt zahlreiche Fragen offen.

Online-Dating-Portale: Howlogic Kft weiterhin aktiv
Auch im weiteren Verlauf dieser wahrscheinlich gut gemeinten Anzeige wirken die Überzeugungsversuche immer verzweifelter. Noch ein Zitat: „Zahllose deutschsprachige Datingseiten werden bereits von Howlogic betrieben und es werden täglich mehr. Von Themen wie zum Beispiel Howlogic kündigen oder Abofalle und Rechtsanwalt ist keine Rede mehr.“ Zitatende.

Das können wir an dieser Stelle nicht bestätigen. Wir berichten weiterhin über teure Abos auf Dating-Portalen und wie sich VerbraucherInnen wehren können. Unsere Mitgliedern haben sogar die Möglichkeit, sich durch unsere angeschlossenen Rechtsanwälte beraten zu lassen. Wir würden demzufolge widersprechen: es ist weiterhin ein Thema. Vielleicht im Angesicht dieser Anzeige mehr als zuvor.

Inkasso droht
Das Problem bei vielen Online-Dating-Portalen sind die Klauseln in den AGB, besonders hinsichtlich der Abo-Laufzeit. Wann kann gekündigt werden? Verlängert sich das Abo automatisch? Wird ein Jahresbetrag gefordert oder kann monatlich gezahlt werden? All die Fragen werden üblicherweise in den AGB beantwortet. Diese werden kurz vor der Anmeldung auf Online-Dating-Portalen dargestellt, ohne einen gesetzten Haken geht es oft nicht weiter.

Nur ist es leider so, dass sich zahlreiche betroffene Verbraucher und Verbraucherinnen bei uns melden, da es zu Problemen oder zu unerklärlichen Abbuchungen durch Firmen kam, die in Zusammenhang mit Online-Dating-Seiten stehen. Wird nicht gezahlt, kann eine Inkassoforderung der nächste Schritt sein, was u.a. noch mehr Kosten bedeutet. So weit muss es nicht kommen. Reagieren Sie.

Hilfe bei Howlogic Kft
Haben Sie Erfahrungen mit Webseiten der Howlogic Kft oder gar eine Zahlungsaufforderung durch ein Inkassounternehmen erhalten? Nicht den Kopf in den Sand stecken, sondern unbedingt reagieren, da weitere Kosten entstehen können. Gerne helfen wir Ihnen mit allgemeine Informationen via E-Mail und Telefon.

0

142

Приветствуем в Мире Привилегий на PrivetMir.net!
Ваш путь к экономии и привилегиям начинается здесь. Участники нашего сообщества делятся золотыми советами и обзорами, помогая вам сэкономить.

0

143

Hello. And Bye.

0

144

Hello. And Bye.

0

145

HOWLOGIC Kft: Abbuchungen durch den Dating-Seiten-Betreiber
ScharfeLiebe.de: Ein Portal der HOWLOGIC Kft
Mit Aussagen wie „Stürzen Sie sich ins Liebesabenteuer!“ werden Besucher des Portals „Scharfe Liebe“ begrüßt. Betrieben wird die Internetseite von der HOWLOGIC Kft (Adresse: 11 Verebeshegy Street, Csomad, 2161 Ungarn).

Eine Anmeldung soll kostenlos sein und ist problemlos über die Startseite möglich. Nach der Abfrage grundlegender Informationen wie Geschlecht und dem Alter wird Von den unter Umständen anfallenden Kosten war bis zu diesem Punkt nicht die Rede. Selbst dann nicht, als wir eine Email-Adresse angeben sollten. (Stand 20.12.2021)

Verbraucher berichtet über Abbuchungen
Ein Verbraucher wandte sich an uns, um uns über seine Erfahrungen mit einer Dating-Plattform zu berichten. Er schreibt, dass er seit April 2021 festgestellt hat, dass unterschiedliche Beträge von seinem Konto abgebucht wurden. Er behauptet jedoch, dass er nie einen Vertrag mit der verantwortlichen Firma geschlossen und ebenfalls keine Einzugsermächtigung erteilt hat.

Bei der betreffenden Plattform geht es um die Seite bumsflirt.de, die aktuell ebenfalls von der HOWLOGIC Kft betrieben wird.

Bekannte Portale der HOWLOGIC KFT
Durch unsere Recherchen im Netz haben wir einige Online-Dating-Seiten aufgefunden, die aktuell (!) von der besagten Firma aus Ungarn betrieben werden. Über mindestens eine der Seiten haben wir bereits 2019 berichtet. Die Namen der Seiten können wir aufgrund des Jugendschutzes hier nicht präsentieren. Die Namen bzw. Bezeichnungen der Seiten sind aber ähnlich gelagert wie die Webseite, über die wir in diesem Beitrag berichten.

Nicht ignorieren: Reagieren Sie bei Mahnungen!
Nach dem Eintreffen einer Zahlungsaufforderung, sollten Betroffene das Schreiben nicht unüberlegt begleichen oder gar ignorieren. Wenn sich Betroffene nicht wehren, könnte die Forderung möglicherweise unrechtmäßig geltend gemacht.

Auch wenn es anhand der genannten Seiten mit der eindeutigen Zweideutigkeit unangenehm sein könnte: Wir empfehlen eine Prüfung der Vorwürfe bzw. der geforderten Kosten. Wir vom Verbraucherdienst bieten schnelle und diskrete Hilfe, nehmen Sie Kontakt auf.

Hilfe bei Problemen mit Dating-Portalen
Stellten Sie auch unerwartete Abbuchungen von Ihrem Konto fest? Oder haben gar eine Zahlungsaufforderung von einem Inkassounternehmen erhalten? Mitglieder haben die Möglichkeit, derartige Inkasso-Schreiben von unseren angeschlossenen Rechtsanwälten prüfen zu lassen. Wir bieten bei Ihnen die Möglichkeit, Kontakt mit uns aufzunehmen.

0

146

Hello. And Bye.

0

147

Элитная недвижимость в Санкт-Петербурге по выгодным ценами limestate.ru

0

148

Рейтинг Форекс брокеров
ESPERIO
Главная  Рейтинг Форекс брокеров  Esperio
Esperio
Информация о брокере Esperio
Рейтинг: 1.1
Отзывов: 18
Юрисдикция:
Сент-Винсент и Гренадины
Регуляторы:
не указано
Дата основания:
2023
Вывести деньги с
Esperio Последние отзывы о
Esperio
Краткая справка Esperio
Esperio позиционирует себя в качестве глобального брокера, который является ярким представителем на финансовых рынках. Своим клиентам компания предлагает первоклассное обслуживание, выгодные условия торговли, оперативное исполнение торговых операций и чистые спреды от поставщиков ликвидности. Вот так выглядит презентационная страница мультиязычного сайта.

Esperio

В футере площадки сказано, что Esperio принадлежит компании OFG Cap. Ltd, которая зарегистрирована в офшорном государстве Сент-Винсент и Гренадинах. На сайте есть различные внутренние документы, в которых изложены условия предоставления услуг. Регистрационные документы не представлены. О лицензии на брокерскую деятельности ничего не сказано. Обратная связь с клиентами поддерживается исключительно через специальную форму, с помощью которой пользователи отправляют свои запросы в службу поддержки.

Торговые инструменты и платформы Esperio
В распоряжении трейдеров более 3000 финансовых инструментов. Зарабатывать клиенты компании могут на различных активах:

валютных парах;

криптовалютах;

драгоценных металлах;

сырьевых товарах;

ценных бумагах;

ведущих фондовых индексах и т. д.

Выход на финансовые рынки осуществляется через две торговые платформы: MetaTrader 4 и MetaTrader 5.

Торговые счета Эсперио
Чтобы приступить к трейдингу, нужно зарегистрироваться на сайте и выбрать один из 4 доступных торговых счетов.

Esperio

С более детальным описанием каждого аккаунта можно ознакомиться в разделе «Типы счетов». Примечательно, что ни в одном из счетов не указана минимальная сумма депозита. С какими суммами готов работать брокер – неизвестно. О наличии демонстрационной версии счета ничего не сказано.

Начинающим инвесторам компания предлагает воспользоваться услугой Esperio Copy Trading. Для этого необходимо подключиться к профессиональным трейдерам, скопировать сделки на собственный счет и построить собственную бизнес-модель на основе проверенных стратегий. Условия сотрудничества в рамках данной программы не обозначены.

Пополнение счета и вывод средств в Esperio
На презентационной странице сайта сказано, что после получения прибыли на торговле деньги поступают на счет в течение одного дня. Вывести заработанные средства пользователи могут без ограничений по сумме в любой момент и любым подходящим способом.

Для пополнения счета и вывода прибыли доступны такие сервисы, как пластиковые карты, банковские переводы и электронные платежи.

Esperio

Брокер заявляет, что он компенсирует комиссионные расходы клиентам и зачисляет их на баланс торгового счета в процентах от внесенной суммы.

Информации о других условиях проведения финансовых операций (минимальная и максимальная сумма, сроки зачисления средств при выводе, порядок снятия тела депозита) на сайте нет.

Заключение
Главный недостаток брокера – регистрация материнской компании в офшоре. Также не внушает доверия отсутствие юридических данных, регистрационных документов и лицензий. Не в пользу компании служит односторонняя связь с клиентами и отсутствие установленного стартового порога входа в систему.

Лучше всего о работе брокера и возможности заработка на его условиях расскажут отзывы о Esperio.

ТРЕЙДЕР-ПРОФЕССИОНАЛ
ЗА 60 ДНЕЙ
Узнайте формулу безубыточной торговли

FAQ
? Esperio — это надежный брокер?
Проверьте надежность компании в рейтинге БрокерТрибунала. Чтобы получить комплексный анализ брокера и задать вопросы о финансовых рынках, закажите бесплатную консультацию эксперта.
?? Как найти официальный сайт Esperio?
В сети появляются подделки на сайты надежных брокеров. Также мошенники эксплуатируют названия и логотипы честных компаний. Чтобы не стать жертвой обмана, проверьте доменное имя компании. Напишите нам в чат.
? Как проверить Esperio на признаки мошенничества?
Брокеры-мошенники пытаются маскироваться под честные компании. Верный признак, что брокер обманет на деньги, — отсутствие лицензии. Но это верхушка айсберга. Чтобы копнуть глубже, оставьте заявку на комплексную проверку.
?? Как вывести деньги от брокера Esperio?
Если брокер заблокировал ваш личный кабинет или для вывода средств требует новые проплаты, инициируйте чарджбэк. Это банковская процедура, которая многим трейдерам помогла вернуть свои деньги. Узнайте больше о чарджбэке уже сейчас.
?? Как распознавать мошенников самостоятельно?
Мошенники используют примерно одинаковые схемы обмана. Читайте статьи на сайте БрокерТрибунала — и вы научитесь распознавать развод в интернете и по телефону. Это сохранит ваши деньги и нервы.
OТЗЫВЫ О ESPERIO
Екатерина
Нашли меня, предположительно, на сайте поиска работы, т.к. я активно оставляла отзывы на вакансии по удаленной работе. Позвонили сами, предложили вакансию помощник финансового аналитика или что-то в этом роде. Суть работы описали как заполнение отчетов в Excel, которые будут оплачиваться в размере 10 долларов за один отчет по факту исполнения. Объяснили, что вначале нужно будет пройти обучение порядка 6-7 часов, по скайпу. В итоге мурыжили с этим обучением неделю (по часу каждый день), установили на компьютер программу, имитирующую работу валютной биржи и открыли демо-счет с депозитом 15000 USD. Всю неделю учили отрывать сделки с валютными парами, используя два индекса-осциллятора, хвалили за успехи. Каждый день предлагали подсчитать прибыль на демо-счете и перевести в рубли, подчеркивая, что за короткий период у меня легко получилось заработать 20-30 тысяч)) Затем предложили выполнить пробный "отчет" - т.е. совершить та же 10 сделок с валютными парами на установленном биржевом симуляторе. У меня из 10 сделок в плюс закрылись 9 (!), чего не случалось в процессе учебы, кстати)) это видимо, чтобы я утвердилась в мысли о своих природных финансовых способностях) По итогу - открыли мне счет на сайте, якобы для зачисления зарплаты. И тут меня осенило почитать отзывы на это самое esperio. Прочитала и выпала, так сказать, в осадок... Работали со мной непосредственно два молодых человека: некто Динар Рустэмович, пообщавшись со мной и выяснив, что я многодетная мать в декрете, слился (провел вводное занятие, договорились о следующем назавтра, и человек пропал...) Но мне ведь нужна работа, и я стала спрашивать, где моё обучение) И тут появился бравый молодец Фомичев Даниил Александрович из Челябинска... и началось обучение, перемежающееся историями из жизни, инсайтами о вреде азарта в биржевом деле, звонками от довольных "клиентов" (звук микрофона в скайпе не выключался, дабы я могла услышать их восторги по поводу прибыли на бирже) Также меня не забывали хвалить за успехи и восхищаться тем, как быстро я схватываю информацию)) Даниил заботливо помог создать учетную запись на сайте и поздравил с успешным завершением обучения. Намекнув, что у него есть интересное предложение по личному финансовому плану для меня. Заключалось оно в том, что Даниил, впечатленный моими успехами, готов порекомендовать меня брокеру в качестве клиента. В общих чертах было сказано, что какой-то клиент уходит или уезжает, и освобождается некий "робот", которого предлагается закрепить за мной, дабы я смогла зарабатывать на курсах валют. Вывод зарплатных денег был обозначен по схеме с использованием криптовалюты, для чего мне дали задание зарегистрироваться на binance. Написала так много для того, чтобы была понятна и узнаваема мошенническая схема. Ну и чтобы немного остудить голову. Не по себе как-то от мысли о масштабности этого обмана и о циничности его организаторов. Хочу внести свою лепту в противодействии этим мерзавцам.

0

149

Hello. And Bye.

0

150

Get the perfect villa in Bali

0

Быстрый ответ

Напишите ваше сообщение и нажмите «Отправить»



Вы здесь » MILES HIGH » Fis trail » ты узнаешь меня / хочу к вам/


Рейтинг форумов | Создать форум бесплатно